reklama

Stolička sa zostoličkovala a BA je je me

Ešte v tenkej bunde, ale teraz nedávno, tam pod stanicou kde Bratislava začína byť kopcovitá v úzkych uliciach voňali listy, boli mäkké a čiastočne zelené. Pripadal som si čiastočne zelený a i keď som si nemyslel, že zachránime svet, trochu mäkký. V nedeľu večer som po spánku už nebol mocný nie len nôh a rúk, ale po všetkých vetách ani slov. Oprel som rozkladaciu stoličku o auto aby sme to všetko naložili a ona padla, ale vlastne sa stal pravý opak takéto činu, poskladala sa do formy vhodnej na sedenie a tá situácia, že sa reálne niečo stalo ma tak dostala, že som sa o ten pocit chcel podeliť, no nevedel som zo seba dostať nič iné len, že sa stolička... (dlho nič) zostoličkovala a stál som v tej zime, v inej bunde.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ako nájdete miesto kde sa natáča film? Pristálo tam ufo!

V zadnej uličke svietili reflektory cez okná do bytu.

V piatok večer bolo ešte teplo a bavili sme sa, cez otvorené dvere bolopočuť bubny a keď nám už nič nepadalo na hlavu mohli sme aj tancovať,liezť po debniach ktoré sa mali stať výstavou, hrať sa s gumičkou dovlasov prstami, jesť a piť. A chcem tú fotku (čítaš to? chcem... ;-)

A potom som si užil 15 sekúnd slávy -niekto ma spoznal. Rozprávali sa so mnou postavyz kníh. Jedol som barmské jedlo a vela rozprával. Páčili sa mi moješípky, nemohol som spať a tak ma to napadlo, bol som kreatívny.Vytvoril som farebné šipky z lepiacej pásky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nedeľu som nezvládal, nohy boleli, ruky boleli a všetko bolelo, ale bol som tam. Lahol som si do výklenku v A4 a pozeral na lesklú podlahu tam kde bol V klub. Nadomnou viselo logo umenie.net a za mnou boli diere v stene, otrieskané kachličky a rozbité dvere.

Bratislava je jesenné mesto. Stále to tvrdím. Na jeseň je moja, naozajskutočná. Včera bola krásna prázdniny ulicami a lietajúcim lístím vsilnom vetre. Lietalo aj do tváre, škrabalo, ale nevadí. Hovor si čochceš, že tebe to vadí. Keď je skoro tma tak každé svetlo vyzerámagicky, aj brzdové trolejbusov. Už šuštia a nie sú ani trocha zelené.Kopem do nich keď idem okolo plota susedov. Neodpratávajú to a keď imniekto napíše na bránku ako minulý rok, že to majú pohrabať tak dopíšem(teraz už naozaj), že nemajú lebo to je pekné, lebo Bratislava jejesenné mesto.

Peter Weisenbacher

Peter Weisenbacher

Bloger 
  • Počet článkov:  152
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bratislavčan, ktorý sa pamätá na socializmus, ktorý sa venuje počítačom a bol na internete už pred 15 rokmi, ale prechodil viac galérii a múzei ako hral 3D hier a je kritický voči technológiám, médiám a politike. Zoznam autorových rubrík:  KultúraPočítačePolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu