reklama

Ako som si vyblogoval protekciu v banke

Po zverejnení problémov s mojou kreditkou a všeobecne komentárov k VÚB-ke na tomto mieste sa okolo mňa začali diať podivuhodné veci. Článok sa zaradil medzi najčítanejšie za posledný týždeň a tak svietil na titulke dosť dlho. Patrne dostatočne dlho, na to aby si ho prečítal niekto kompetentný v banke samotnej a z moci vyššej úradnej nado mnou učinil rozhodnutie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (32)

Skúsenosti podobného charakteru som prežil už pred viac ako rokom a pol, keď som napísal svoj kritický text ohľadom výpisov z účtov. Vtedy sa mi ozvala PR manažérka VÚB a chcela sa so mnou o celej veci rozprávať. Napriek tomu, že to bola sympatická dáma podobné snahy u mňa úspech nemávajú.

Druhý pokus tejto finančnej inštitúcie už vyšiel (aspoň z môjho hľadiska) o dosť lepšie. Moja žiadosť o vydanie Visa karty bola nejako "zázračne" urýchlená a novú som dostal namiesto obligátnych dvoch týždňoch už o tri dni (!). Aby toho nebolo dosť: bezplatne. Servis bankovej inštitúcie ktorá predtým nalomila moju dôveru však týmto pre moju osobu neskončil. Dodanie a možnosť prevzatia mi dokonca telefonicky oznámila vedúca pobočky kde je vedený môj účet, ktorá takisto "dozerala" na pracovníčku ktorá so mnou vybavovala papiere po dobu mojej návštevy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sečteno a podtrženo: oplatilo sa mi ponosovať sa na blogu. Vyblogoval som si špeciálne správanie v banke, i keď by bolo jednorazové. Mimo honoráru od SME je toto druhý materiálny prospech ktorý som písmenkovaním dosiahol. Neplánoval som to a nepočítal som s tým, píšem sem preto, lebo sa mi chce. Na rozdiel od písania do odborných časopisov v študentských časoch keď som (štedré) honoráre zo zahraničia bral ako zárobkovú činnosť.

Je blogovanie skutočne forma zverejnenia? Medializácie? Istá veľká slovenská sporivá inštitúcia má pre známe osobnosti špeciálny program a pracovníkov, zaobchádzajú s nimi ako s "VIP" -ako som sa dozvedel. Je to spravodlivé? Prečo by mal niekto dostávať kvalitnejšie služby za kratší čas a pohodlnejšie ako niekto iný kto za ne tiež platí. Neviem. Oranžový mobilný operátor sa svojim VIP klubom dokonca netají a rozhovory s rôznymi hercami z tohto okruhu zverejňuje v poslednej dobe ako platené inzeráty v rôznych periodikách na vlastnú propagáciu.

Peter Weisenbacher

Peter Weisenbacher

Bloger 
  • Počet článkov:  152
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bratislavčan, ktorý sa pamätá na socializmus, ktorý sa venuje počítačom a bol na internete už pred 15 rokmi, ale prechodil viac galérii a múzei ako hral 3D hier a je kritický voči technológiám, médiám a politike. Zoznam autorových rubrík:  KultúraPočítačePolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu