reklama

Kremnica nad zlato - benefičný koncert

Ak ste tam neboli, tak podpíšte aspoň petíciu na nete. Kremnicu mám rád i keď som sa tam voľakedy (počas rekonštrukcie) potkol na kábli a bláznovstvo ako je povrchová baňa by som tam nerád videl. A akože ste tam neboli! Lebo ja som tam v utorok bol a bolo nás tam päť a pol :-) Čo malo za výhodu, že väčšinu zúčastnených som poznal osobne. Najpotešiteľnejšie bolo, že som stretol a prehodil pár slov i s takými čo inak nie. Zhruba v polovici programu sme teda i vymenili priestor nedávno dosť draho a dosť nevkusne zrekonštruovaného Hlavného námestia za podnik o dva rohy ďalej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Takmer to pripomínalo debakel s výročnou schôdzou Slovenského klubu hypochondrov , ktorá sa neuskutočnila lebo predseda, všetci podpredsedovia a aj delegáti zo zdravotných dôvodov neprišli. Pod pódiom sa mihalo zopár ľudí, pár pri infostánku, inak osadenstvo námestia tvorili najmä turisti. Mierne zlepšenie prišlo až s tmou, no s tou prišli i komáre. Ešte, že sa ukázala aspoň verejnoprávna STV. Dozvedel som sa potom, že bol hokej v ten večer, je to dôvod, ale nám, čo sa o šport nezaujímame (absolutely no sport) to ide ťažko pochopiť.

Tak teda podpíšte, ja som už podpísal. Aj preto lebo som nepodpísal vstup do občianskeho združenia Kremnica nad zlato. Majú na to svoje dôvody, robiť to ako občianske združenie, viem. Ale i tak, podpísať petíciu je jedna vec, to spravím kedykoľvek, ak ide o správnu vec, ale stať sa členom niečoho? Nerád bývam členom a tuším ani nie som. Také občianske združenie môže existovať dlho a v budúcnosti (i pod mojim menom) páchať rôzne zlá -teda aspoň sa to nedá vylúčiť.

Tak či onak, Kremnica nad zlato!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu


Peter Weisenbacher

Peter Weisenbacher

Bloger 
  • Počet článkov:  152
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bratislavčan, ktorý sa pamätá na socializmus, ktorý sa venuje počítačom a bol na internete už pred 15 rokmi, ale prechodil viac galérii a múzei ako hral 3D hier a je kritický voči technológiám, médiám a politike. Zoznam autorových rubrík:  KultúraPočítačePolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu