reklama

Diskriminácia mužov v Auparku?

Nenakupujem rád, niekoľko rokov som sa musel znásilňovať na nový počítač a márne sa nútim kúpiť si novú vežu ešte dlhšie -už z toho asi nič nebude. Nemám rád nákupné centrá, omnoho radšej nakupujem v normálnych obchodoch na normálnych uliciach. Keď už však nakupujem a nie sú to knihy, sú to handry alebo topánky. Mám pomerne náročný vkus a preto nakupujem obvykle západne od slovenských štátnych hraníc, preto ma nemálo potešilo keď Peek Cloppenburg otvoril pobočku v bratislavskom Auparku (ak už tam tá ohava, žial viditeľná aj z hradu, musí stáť tak nech z toho aspoň niečo mám).Radosť netrvala dlho: v obchode dostanete len dámske kolekcie. Prečo? V Nemecku a Rakúsku je sortimentom Damen- und Herrenmode. Mám to považovať za diskrimináciu? Alebo snáď si niekto myslí, že v Bratislave majú dobrý vkus len ženy?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (72)


Peter Weisenbacher

Peter Weisenbacher

Bloger 
  • Počet článkov:  152
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bratislavčan, ktorý sa pamätá na socializmus, ktorý sa venuje počítačom a bol na internete už pred 15 rokmi, ale prechodil viac galérii a múzei ako hral 3D hier a je kritický voči technológiám, médiám a politike. Zoznam autorových rubrík:  KultúraPočítačePolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu