reklama

Urobte si vlastnú koláž

Keby som vedel hrať, sedel by som za klavírom, keby som hudbu ovládal úplne, niečo by som napísal, keby som vedel kresliť tak by som niečo vytvoril a tak, ale neviem, ale umenie milujem, a tak môžem aspoň vybrať slovo a urobiť si koláž. Skúste si to: http://grant.robinson.name/projects/montage%2Da%2Dgoogle/

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu


Peter Weisenbacher

Peter Weisenbacher

Bloger 
  • Počet článkov:  152
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bratislavčan, ktorý sa pamätá na socializmus, ktorý sa venuje počítačom a bol na internete už pred 15 rokmi, ale prechodil viac galérii a múzei ako hral 3D hier a je kritický voči technológiám, médiám a politike. Zoznam autorových rubrík:  KultúraPočítačePolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu